FINALLY WE'RE BACK TO TODAY

Vaknade vid 8 imorse och kände att förutom min jäkla förkylning så hade jag lyckats dra på mig halsont, ingen höjdare alls så det blev att kurera med varm choklad till frukost, mums ^^ Dock verkar förkylning gå över nu, bara för att helgen är slut nu, I promise. Hur som helst, eftersom jag inte alls kände mig bra igår och la mig vid sju så var jag tvungen att skippa min och Emelies filmkväll. Så då kompenserade vi idag med att gå på en liten shoppingrunda.Blev inte allt för mycket shoppat, det enda som stod på min lista var ett hårband eftersom mitt andra gått sönder. Men hittade även lite kläder på New Yorker, men eftersom syrran jobbar där och har sina jäkla 50% i personalrabatt så får hon fasen shoppa åt mig med. Blev även middag, sallad, vilket jag nu oftare går och köper än hamburgare, bra för kroppen, dåligt för börsen.
 
 
 
 
 
 
 
I ett visst ljus ser man att jag har lite rött hår, ganska nice.
 
 
 
Kom hem och hade fått ett paket, en träningstopp, yay, och den är rosa också vilket passar utmärkt ihop med...
 
 
 
 
Mina nya träningskläder.
 
 
 
 
 
Köpte även ett nytt te, yes grönt den här gången också, Mareld hette det. Så otroligt gott te, tror det innehöll blåbär, hallon och jordgubbar, plus något annat vilket jag inte minns namnet på. Men sista ingrediensen gör i alla fall att det både smakar och luktar jul. Passar utmärkt ihop med kanel och äppelljusen jag bränner nu :)
 
 
Köpte även en annan trevlig liten sak, undra vad jag ska använda den till?
 
 
Don't bother about the time, orkar inte ställa in rätt tid på klockjäveln bara.
 
 
Mys!!!!!!!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Blidde en trevlig tur på stan må jag ju säga =)

2012-10-22 @ 00:25:31
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback