SVERIGESOMMAR


Hade tänkt mig en pluggardag, men då jag spenderat hela helgen åt det så blev det roadtrip istället. Cloie skulle ut och shoppa på IKEA så hon drog med sig mig ut. Innan vi drog var vi båda tvugna att gå upp på rummen och byta kläder. Idag har det varit så extremt varmt ute att ni inte fattar. Sverigesommar i April. Jag gick runt i en ärmlös klänning och svettades ändå. På väg till IKEA körde taxigubben med AC, två fönster öppna ^^ Hoppas nu bara värmeböljan håller i sig.







In your face everyone, fick min lax idag, det var så jäkla gott!











Haha kände mig lagomt uttittad under lunchen, satt en kines och målade av mig. Var tvungen att be om att få titta, likheten är sååå slående eller hur, haha :)







Dagen avslutades med lite glass :)


Hade egentligen tänkt gå ner och plugga på cafeet bredvid oss, men eftersom det var så bra väder hade alla samma tanke. Jag satt inne och övade lite hörförståelse innan jag gick ut för att få mig lite middag. Och omdet var varmt under dagen är det inget för emot hur varmt det var under eftermiddagen. Haha vet inte hur många gånger jag sa att det var så varmt att jag kunde dö, sluta klaga liksom ^^


The Chinese word of the day: Varmt 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fyy för er och er värmebölja! Här har det spöregnat hela dagen och är typ 2 grader ute, såå orättvist! =O

Haha, va kul att han satt och målade av dig =P Han tyckte väl att du var så snygg serru ;)

Jaa, sluta klaga för tusan! =P

2012-04-10 @ 23:19:42
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Anette

Johanna, jag gillar verkligen din långa klänning :).



Skicka lite sommarvärme till oss också.

Kramis från

faster

2012-04-11 @ 22:06:28

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback