TITANIC

Hello everyone. Har haft en lång skön helg, fick ju ledigt redan i onsdags. Hade ju egentligen planer på att åka till muren idag med några kompisar, men det har varit så otroligt dåligt väder sista dagarna att jag bangade. Idag har det varit uppehåll i alla fall här men det har regnat otroligt mycket både igår och i förrgår. Det har även åskat två dagar i rad, vilket är ovanligt här i Peking, och det var inga fjuttiga smällar, dom var ordentliga. Då det var rätt trevligt väder idag roade jag mig ute i Wangfujing, Anna ringde och hörde om vi äntligen skulle gå på Titanic, och även om jag sett den minst 5 gånger sa jag självklart ja, den var ju i 3D. Så medan vi väntade på att filmen skulle börja gick vi och strosade på turistgatan där man kan köpa levande mat som skorpioner.
























Jack: Okej, öppna ögonen.

 100 års jubileum för denna händelse, ja inte filmen då men det var ju den 15 April 1912 som Titanic sjönk. Själva filmen var prisvärd och ja som sagt även om jag sett den minst 5 gånger och att alla kommer gå samma öde till mötes även denna gång så var den jättebra. Denna 3D var nog den bästa hittills, verkligen allt var i 3D och inte bara början, undervattensscenerna var verkligen otroliga. Ska verkligen gå på mer 3D bio här i Kina. Gillar ni Titanic så måste ni gå se denna ^^

The Chinese word of the day: Titanic 泰坦尼克号 tàitǎnníkè hào


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag håller med, jag såg den i söndags jag =) Även fast den är tragisk och man sett den många ggr förut så är den ju så bra ^^ Tårarna rann på mig som tusan kan jag ju säga, haha =P Och den var väldigt bra i 3D, bra gjord 3D film, det håller jag med dig om ;)

2012-04-24 @ 15:11:04
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback