VEROMODA


Hade inga direkta planer idag men när jag letade igenom min väska efter lite cash så fiskar jag upp ett par 3D glasögon ur väskan. Alltså hur klantig får man vara? Jag gav alltså dom på biografen mina Rayban och behöll deras fula 3D brillor igår efter att filmen var slut. Felt like a lost cause att försöka hämta tillbaka dom, men ju mer jag tänkte på dom ju mer ville jag ha tillbaka dom. Så jag åkte tillbaka ut till Wangfujing igen. Till min förvåning var dom extremt hjälpsamma på bion och hittade mina glasögon innom 5 minuter, helt otroligt. Glad som jag var gick jag en sväng förbi en välkänd butik, Veromoda. Direkt jag kom in så hälsade en tjej och en kille på mig och när jag väl började plocka på mig kläder tog dom kläderna och bar runt dem och följde efter mig. När vi sedan gick till provrummet så hämtade dom ännu mer kläder för mig att prova och var allmänt hjälpsamma. Haha hade mina egna betjänter som tyckte allt var väldigt fint på mig, så borde det vara även på alla ställen i Sverige, man skulle sälja så mycket mer. Själv kom jag hem med två tröjor (dyraste köpet i Kina hittills) men dom får ni se imorgon eller så :)











Lite smycken jag köpt i veckan men inte visat.

Imorgon är det tillbaka till skolan som gäller, är inte superpepp på det precis men det är ju inte precis hela dagen. Nu när det bara är två månader kvar innan jag ska hem så börjar känna mig lite stressad över alla de ställen jag vill se innan jag åker hem. Och ja det är bäst att åka under veckan annars är det som alla säger om Kina sant, då finns det jävligt många kineser överallt. Nu ska jag se klart min piratkopia av Pirates of the Caribbean.

The Chinese word of the day: Smycken 饰物 shìwù


Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj, vilken jäkla tur du hade med brillorna =P Snacka om att du kommer att kolla nogrannare nästa gång ;)

2012-04-24 @ 15:14:43
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Sassäh ᵔᴥᵔ

Hallojs! Kikar in en sväng och önskar dig en fortsatt trevlig kväll :):) Berätta gärna vad du tycker om min dikt och svara på senaste frågan i Q&A ;) KRAM

nojjz.blogg.se

2012-04-24 @ 19:45:19
URL: http://nojjz.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback