OUT OF IMAGINATION

Åter tillbaka i skolan. Dagen gick dock snabbt så nu är det bara en dag kvar innan helg, skönt. Blev lunch med killarna i klassen och vi planerade att försöka få ihop våra klasskompisar för middag imorgon, hoppas vi hittar någon trevlig restaurang då, kanske silkstreet igen, who knows. Börjar förresten bli vår här, såg att bladen på träden börjat slå ut, har vi tur blir det klänningsväder snart :)












Jenny har haft lite problem med sitt visum, men nu verkar det ha löst sig så vi firade med lite shopping och middag. För min del blev det spicy tuna spaghetti, det var mycket gott men... SPICY! 







Var duktig och köpte faktiskt bara en grej idag. Skor ^^ Men dom får ni se först då det blir bra väder nog för att ha på sig dom, imorgon kanske?


Känns lite tråkigt att Jenny ska åka tillbaka till Sverige nästa vecka, har varit så trevligt att ha henne här. Men vi kommer förmodligen hinna träffas igen innan hon åker och förhoppningsvis även till sommaren i Sverige.

Men hursomhelst imorgon blir de skola, middag med klasskompisarna från sverige, kanske utgång? Haha kommer nog hinna däcka innnan dess. Konstigt vad 2 dagar i skolan kan ta musten ur en ^^


The Chinese word of the day: Skola 学校 xuéxiào


Kommentarer
Postat av: Ullis

Johanna, jag har mailat dig flera ggr men du svarar aldrig. Om du vill att jag skall skriva till en annan mailadress får du ge mig den. Hör gärna av dig när du har tid -men du har inte mindre tid än alla andra människor- så förvänta dig bara inte att jag finns här när det passar för jag kan använda min tid till de som ger deras tid tillbaka. Hoppas allt är bra med dig..

2012-04-06 @ 12:15:08
URL: http://logardt.wordpress.com
Postat av: Emelie

Åh så fint det börjar bli där, vill också ha så varmt och fint! =)

Vill gärna se dina nya skor ;)

2012-04-08 @ 11:19:31
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback