LIKE A ZOMBIE


Ännu en dag med endast plugg, känner mig lite grann som en Zombie faktiskt, taggar ej skola och prov i veckan! På tal om Zombies. Jag kollade in på TV6 Play för lite VD avsnitt men så helt plötsligt hittade jag något som heter 'Den sista dokusåpan'. Den har tydligen gått i Sverige sen i början av Mars och är en serie med B kändisar som typ bloggare och fd dokusåpa medlemmar. Jag blev faktsikt fast efter bara ett avsnitt, det är en sjukt bra kombination av skräck och humor, speciellt då alla medverkare 'spelar' sig själva, typ överdriver sina egna personligheter. Har ni inte sett den måste ni verkligen göra det. Tisdagar kl 22.00.


http://i1214.photobucket.com/albums/cc488/filmblaskan/den_sista_dokusapan_2012_poster.jpg



Blogg Vanita & Robinsson Robban



Min favorit, dör han så slutar jag fasen se. Visst känner ni igen BB Simon ^^


Nä nu blir det att återgå till plugget och förmodligen försöka sova tidigt, vilket inte kommer vara svårt, läxor är dom bästa sömnpillerna som finns. Imorgon måste jag eventuellt gå och ta in på ett hotell för en eftermiddag. Varför, jo vi har inget vatten på rummen. Vissa har varit utan hela veckan, vårt vatten försvann igår, kom dock tillbaka idag fast det var brunt. Vill inte gå till skolan utan att duscha, plus att vattnet i vår dunk är slut så har inte ens kunnat ta bort mitt smink... livet är hårt här i Kina ^^

The Chinese word of the day: Vatten  shuǐ


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jasså är den serien bra den? Jag har sett reklamen för den och tycker den verkar skit =P

Dock känner jag nog inte till de flesta b-kändisarna där, eftersom de varit med i program jag inte ser på, så vet inte hur rolig jag skulle tycka den serien är xP

Wtf, vattnet slut?? Sjukt =S

2012-04-08 @ 18:42:58
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback