iPhone 4S

 
Ja här har vi min nya älskling. Om jag var in love med min iPod så är det inget i jämförelse med min nya iPhone. Jag gick faktiskt och velade ett tag eftersom den är rätt dyr, och jag gillar inte att ha saker på avbetalning. Men hur some helst så blev det i alla fall en iPhone, vilken jag är väldigt nöjd med, och det absolut bästa med den är Spotify ^^
 
 
 
Har även köpt till lite extra skal till dom. Visste redan innan jag åkte från Kina att jag förmodligen skulle köpa en iPhone, så då köpte jag kassettbandet och Game Boy skalet. Skillnaden på att köpa skal i Sverige och Kina är väl ungefär 120kr, betalade unefär 15kr i Kina och här i Sverige ligger dom på ca 120-150kr :/
 
The Chinese word of the day: Apple iPhone 苹果手机 píngguǒshǒujī

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mycket snygg telefon! ;D

2012-08-07 @ 19:03:19
URL: http://emeylie.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback