LULEÅ

 
Åkte upp till Luleå med familjen och även med familjen Lagerhjelm/Stiglund och bodde på hotell två dagar. Eftersom jag jobbade ena dagen så missade jag IKEA och åkte upp med bussen på kvällen. Dagen efter så skippade jag och brorsan att följa med dom andra till Western Farm utan gick på stan och shoppade istället. Blev ordentligt med shopping men tyvärr fick inte Jeffrey Campbell skorna följa med idag heller, men när jag får lön ska jag definitift kolla in några på nätet :)
 
 
 
 
 
Har inte följt alltför många Anime serier, så tänkte kolla in DeathNote, har hört att den ska vara rätt bra :)
 
 
Ray Ban liknande glasögon från Ur & Pen, 50kr :)
 
 
 
Japp är sådär lagomt kåt på tvålarna från Lush :) Tur att vi har det i Uppsala ^^
 
 
 
 
 
 
 
Tur att man hade med sig brorsan som smakråd annars hade det nog gåt åt skogen ;) Vi hade i alla fall en jättetrevlig kväll då vi gick ut och åt mat på Waldorf, åkte karusell (Nä inte jag) och sedan blev det att chilla på hotellet. Vi lyckades pricka in superbra väder, förutom när vi skulle hem då det regnade ordentligt. Kul helg i alla fall :)
 
Chinese word of the day: hotell 饭店 fàndiàn

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin bild på dig, den översta där, måste jag ju säga =)
Mycket fina grejer du shoppade ;)

2012-08-07 @ 19:04:47
URL: http://emeylie.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback