NEW STYLE

Alltså ursäkta vart har sommarlovet tagit vägen? Hela Juli verkar bara ha försvunnit, men inte så konstigt har ju jobbat i princip varenda dag. Att jobba mycket ger bra lön och det har inte gjort så mycket då det inte har varit en ända soldag hittils. Men med lön kan man göra mycket, som ta ut ett litet förskott på den ^^
 
 
Ursäkta IKEA i Haparanda, men det är inte mitt fel att golvet inte håller för min Nokia :/ 
 
 
Eftersom min andrahandsmobil (som jag fick när min nya mobil gick sönder) också gick sönder så fick jag låna en mobil av min mormor, ja ni hörde rätt min mormor. Men helt seriöst jag fattade inget när jag använde den, rena rama stenåldersmobilen. Så jag tog mig äntligen tid och pengar och gick på Telia i samband med att mitt abonnemang gick ut. Och vad blev det då ^^ Haha blir snart bilder på den, men jag lovar jag är så nöjd ;)
 
The Chinese word of the day: Mobil 手机 shǒujī

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ooh ny mobil, spännande! =D Can't wait to see it ;)
Ja, vart tusan har sommaren tagit vägen?? Uff, och jag som inte ens har haft semester än, summer stay please! =P

2012-08-01 @ 19:02:13
URL: http://emeylie.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback