ALLA FINA KLAPPARNA :)

 
 Alltså redan dagen efter julafton? Buhu nu är det ett helt år kvar innan man ska göra om allt igen. Nu väntar ju veckor med att äta resterna av julmaten, gå och shoppa på mellandagsrean, leka med sina julklappar och åka runt till alla släktingar. Men ja dagen efter är ju också väldigt trevligt, då har man ju tid att gå igenom allt man fick igår, vilket var mycket :) Jag tyckte inlägget igår blev så långt så det fick bli ett separat paketvisar inlägg här istället :)
  Fick då så mycket fint av alla. Jag hade ju önskat mig ett PS3 och Assassin's Creed av mamma och pappa och ja det visste jag ju som redan om typ en vecka innan, men jag är superglad att jag fick det. Sen hade jag ju önskat mig det röda shamballa armbandet, men fick två, då blev jag verkligen förvånad. Sen var resten av presenterna överaskningar som jag inte visste vad det var i, eller jo geisha lådan visste jag nog vad det var, vi får det varje år av faster och farbror, en klar favorit och rätt enkel att lista ut när det gäller vad paketet inehåller ;)
 
 
 
Vi börjar med paketen jag fick i strumpan. En tidning brukar vi alltid få, sådan tur att tomten har följt med i svängarna och sett att jag börjat läsa Cosmo :)
 
 
Shower Gel från Lush som bara luktar sååå gott, jag gav mamma en likadan i julklapp :)
 
 
 
 
Fick även en låda välbehövda sockar, till nästa år behövs nog underkläder tomten ;) Sexy ones.
 
 
Ja som sagt när jag öppnade den här fick jag hjärnsläpp och fattade inte varför jag fått dom och vad jag skulle ha dom till, sticka kniven i någon? Men ja sen kom jag på att jag har ju faktiskt ett kök, där man ska hacka grönsaker och liknande :P
 
 
Och här kommer paketen jag fick på kvällen. Min nya bäbis här alltså.
 
 
Och det här kommer jag ju inte spela ut på en vecka nej? Älskade ju verkligen Ezio, så undra om den nya gubben kommer vara lika bra, gubben gör ju hela spelet.
 
 
OMG det här var verkligen en surprise. Jag önskade mig faktiskt Beyoncé's parfym eftersom den är rätt billig och jag visste att jag skulle få ett PS3, och sen så öppnar ja den här från mamma och pappa, surprise liksom. Och den luktar himmelskt <3
 
 
 
Och mina fina armband från Momme Och Moffe, tänk att jag fick båda <3
 
 
Har ju dom här sen tidigare...
 
 
... så nu har jag fyra stycken :D
 
 
Julklapp från lillebror och syster, passar bra nu då Hobbit har kommit ut :)
 
 
Vanligtvis brukar den här öppnas någon gång efter nyår eftersom man vid det här laget har förätit sig på Choklad. Men min hund ville att den skulle öppnas NU, så öh ja man kan ju säga att jag lånade brorsans låda för detta foto :P
 
 
Fick två biokort också, det + mina införtjänade biljetter så ligger jag på 7 gratis biogånger nu :D
 
 
Ja som sagt detta är då 'Dretpaketet' vad är det undrar du? Ja asså det är ett paket med massa skitsaker (eller ja det är meningen att det ska vara skitsaker eftersom dret betyder skit, men det är faktiskt rätt fina och bra saker vi får här)
 
 
Ett fint litet urval av vad man får i ett dretpaket ;)
 
 
Och sist men inte minst gubben som vill vara anonym, detta ska jag ha kul med nu under mellandagarna, eller ska jag kanske spara dom? We'll see about that :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Mycket fint som du fått i julklapp =) Väldigt snygga armband ;) Och PS3 - riktigt nice!
"Dretpaket" lät kul, har som sagt aldrig hört talas om det tidigare =) Och nice med fler gratis biobiljetter, hehehe ;)

2013-01-03 @ 16:38:16
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback