FORGOTTEN STUFF

 
Åh glömde ju, igår var vi ju hem till Mormor och Morfar och åt mat, och innan skulle mamma in till stan för att köpa blommor till dom. Då hann jag och brorsan springa in en sväng för att kolla lite på rean. Vi hittade inte så mycket faktiskt, men jag hittade faktiskt ett par örhängen och en läcker hårsnodd/hårsmycke som jag tänkte ha på kvällen då jag skulle ut. Örhängerna passade utmärkt till min tröja som har nästan lite indiankänsla över sig, men tror ni inte jag lyckades glömma dom i bilen, som vi parkerade i ett garage på pappas jobb :O Nä fy då blev jag lite sur faktiskt, men mina fina örhängen från indiska passade också väldigt bra ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen på kvällen åt vi fortfarande julmat. Fast mamma och pappa hade gjort en skink & broccolipaj, och skinkan var ju julskinkan då, ett bra sätt att göra slut på den istället för att slänga bort halva som vi brukar göra i princip varje år, också en fin liten tradition...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback