HEM TE NORRLAND

 
Efter igår var jag helt slut alltså. Jag var typ uppe till just efter tre på morgonen innan jag äntligen kom på att jag skulle sova. Sen glömde jag ju ställa väckarklockan men hade sån tur att mamma ringde och väckte mig. Jag var ju inte precis sen eftersom flyget gick först 18.50, men hade lite saker som jag skulle hinna fixa, som att packa klart och så. Som tur var hade jag städat dagarna innan så det slapp jag. På väg in till stan kom jag på att jag ville köpa en sista present till mamma och sprang in på stan med min stora resväska. Dom skulle precis stänga, hade till och med rullat ner gallret, men jag hade så tur att jag fick gå in och handla i alla fall. Sen fick jag kuta till stationen för att hinna med tåget till Arlanda. Väl framme var jag så jäkla törstig så jag lyxade till det med lite fanta och läste på om skolmassakern som var i USA igår, tragiskt verkligen, nästan så man inte vill skicka barnen till skolan nu för tiden. 
 
För övrigt var det en rätt otrevlig resa hem eftersom det snöade så ordentligt, man såg verkligen ingenting, inte ens ovanför molnen. Direkt efter att pappa hämtat upp mig så åkte vi hem till Anna och Hans där familjen varit under kvällen. Vi hann med lite lekar och efterrätt innan vi åkte hem då jag fick gå ut en promenad med lilla vovven, skönt att vara i Norrland igen :)
 
 
 
 
Så här leker amn hos Berggrens :)
 
 
 
Ananaspaj, den var verkligen god, och lite vaniljsås på det :)
 
 
 
 
 
 
Åh och en härlig kvällspromenad med vovven blev det också i den fina snön.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback