JULAVSLUTNING

 
Ja nu var det en vecka sedan vi hade sista lektionen i kinesiska, det känns härligt att jag valde att stanna kvar i Uppsala och inte åka direkt hem, speciellt då vi nu köpt biljetter till Lucia gasken på Norrlands den 14:e :) Idag har jag då fixat och donat med min nya fina hårddisk, lagt över bilder och sånt som tar så onödig plats på min dator, fast saken är ju att man måste ju ha kvar bilder på datorn ifall hårddisken skulle pajja. Har även börjat välja ut kläder och smycken som jag ska ha med mig över jul, känner att jag bör börja i tid så det inte blir som förra julen med övervikt :P Såg även på 'Total Recall' och 'Cockpit' medan jag uppdaterade bloggen lite.
  På kvällen gick jag och lämnade de tre filmerna innan jag gick för att träffa dom i min klass på en liten julavslutning på Upplands nation. Men när jag kom dit var det bara Annika där och Bella, så det blev vi tre och en kille som gick kinesiska med Annika året innan som hade lite julavslutning och middag, supermysigt.
 

 
Längtar hem att klä granen hemma i Skellefteå, blev ingen gran här nere.
 
 
 
Vet ni hur gott det var med friterade potatisklyftor?? Såå gott :)
 
 
 
Jaha det var därför alla killar gick runt i klänning och tjejerna hade musche :P
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Ja jag tycker också det var bra att du inte åkte hem direkt efter din sista lektion ;) Mysigt med lite julavslutning med klasskompisar iaf, även fast ni inte blev så många =)

2012-12-25 @ 23:08:43
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback