JULDAGEN

 
Som vanligt är man rätt slut av drygt en månads julstök, så när julafton väl är över så känner man att det okej att bara ta det lugnt. T.ex så kan man gå runt i mjukiskläder hela dagen, utan att faktiskt bry sig att man inte är superpiffig direkt :P Och egentligen var ju det här dagen man lekte med alla leksaker man fått, ja om man inte redan börjat kvällen innan. Det som jag kunde leka med var ju mitt nya PS3, men har inte orkat koppla in det i vår tv ännu. Så jag hjälpte min syrra att bygga upp hennes nya lego. Hon fick ett stort hus, tror det var ett ridläger, och tydligen heter denna serie LegoFriends, tackar vet jag Belleville eller scala. Men det tog oss väl sådär 4 timmar att få ihop allt, men det blev riktigt fin :)
 
 
 
Vi hade laddat upp med den stora godisburken också ;)
 
 
 
 
Oj så snygg man känner sig, har då på mig mitt fina armband som jag fick av mormor, lite chick kan man ju vara .
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback