JULHÄNG I STOCKHOLM

Så äntligen dags för den årliga julshoppingen i Stockholm. I år körde vi den lite billigare versionen och tog bussen (som jag höll på att missa då bussarna in till stan var supersena) men tack vare Emelie så fick jag åka med och vi var framme just före 12. Vi mötte upp Annika och hon visade oss en jättetrevlig italiensk/spansk restaurang som hette Il forno con tapas. Sen blev det att handla julklappar. Det första jag hittade var en tröja, till mig själv ;) Det var 50% på alla märkeströjor på Carlings. Sen hann jag med att köpa present till morbror och faster innan jag och Emelie fick sällskap av syrran som földe med och shoppade ett tag innan vi gick och åt tillsammans på Barcelona. Vi hade en supertrevlig dag måste jag säga och resan hem var hur mysig som helst, vi åt skummtomtar, drack julmust och såg på dagens avsnitt av Greveholm som bara blir bättre för varje dag :)
 
 
Med tanke på senaste dagarnas dåliga väder så hade vi sol idag.
 
 
 
 
Mmm supergod Carbonara, det var både billig och god mat här.
 
 
 
Emelies nya pojkvän :)
 
 
 
 
Tro det eller ej men det är faktiskt en levande gubbe :P
 
 
 
 
 
 
 
Vi gick runt och lekte medan syrran provade kläder :P
 
 
 
 
Syrran har på sig nytröja som jag köpte idag, annars planerar jag nog att ha den på nyårs ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen fick jag med mig Emelie till Espresso House för att köpa en Tomte Latte.
 
 
 
 
Lika snygga båda två ;)
 
 
 
 
 
 
Väl hemma slappade jag och såg en av filmerna jag hyrde i förrgår, tände även ljuset jag köpte på IKEA (det enda jag köpte förutom elefanterna :P)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback