LUCIA, TREDJE ADVENT, FJÄRDE ADVENT & LILLA JULAFTON

 
 
 
Idag har jag haft en supermysig dag. Fixade och städade upp rummet ordentligt eftersom att Emelie kommer hem till mig imorgon, och ja att jag åker hem till Norrland nu på lördag. Efter att jag blev klar så åkte jag ner på stan, drack tomtelatte på Espresso House, och kollade julklappar. Jag hade köpt ett halsband till Emelie, men jag kände mig inte riktigt nöjd så jag åkte in för att kolla om jag hittade något annat. Jag gick på glitter och kollade och hittade massa fina grejer, hittade såna där armband som jag köpte i Kina, pandora. Coolt att det som fanns att köpa i Kina i våras nu börjar komma hit. Hur som helst lyckades jag hitta en fin fin present åt Emelie och bytte in den mot halsbandet. Sen åkte jag hem och åt och kollade på Lucia showen på tv. Sen blev det bara att dra hem till Emelie och fira Lucia, tredje och fjärde advent, sen är det ju även dags för årets lilla julafton :)
  Det blev en mysig kväll med Emelie och Matilda. Och som vanliga advent så fikade vi och såg på greveholm. Men sen var det ju även jul, då blev det att byta julklappar med varandra. Fick något riktigt välbehövt av Emelie, presentkort från Espresso House, här ska drickas kaffe :) Tack så mycket vännen.
 
 
 
 
Pandora armbanden som finns på Glitter nu, jag köpte en till alla (tjejer i famijen) från Kina
 
 
 
 
 
 
 
 
Här firar vi Tredje Advent :)
 
 
 
 
 
 
Och här kommer den åh så älskade Fjärde Advent ;)
 
 
När vi sett Grevens återkomst & Mysteriet på Greveholm så såg vi på Sunes Jul
 
 
 
 
Åh fick Kaffekort av Emelie :)
 
 
 
 
Blev ett fint armband, likadant som jag önskar mig till jul, fast idag var det extra billigt eftersom det tillhörde dagens julkalender på Glitter.
 
 
Och när vi var hos Matilda och åt Tacos så hade hon inga skålar så nu köpte Emelie det till henne.
 
 
Här fick Emelie av mig dom luktade så gott.
 
 
 
Sen fick vi fina mössor av Emelie, riktigt varma och snygga ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Aha, så du köpte ett halsband först men ändrade dig sen? =P Men presenten du bytte till var ju jättefin, I love it, thank you again! =D <3
Varsågod gumman, glad att du gillar din klapp =)
Hahaha, jag måste verkligen få de där filmerna av dig! =P
Vi är ju riktigt snygga i mössorna må jag ju säga ;)
En väldigt mysig kväll det var! =D <3

2012-12-25 @ 23:16:32
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback