LUSSE GASK

 
Dagen efter Lucia var jag på ordentligt julhumör och städade upp mitt rum ordentligt med julmusiken på högsta volym. Det är kul att ge igen på dom som spelar Gagnam Style klockan fyra på morgonen, då behöver dom inte sova på dagen utan får lyssna på O Helga Natt istället. När jag hängde ut mina mattor såg jag solen titta fram för första gången på ett par veckor nu. Hade jag inte haft en hel tvätthög hade jag nog gått ut. Jag tvättade upp diverse outfits som jag skulle kunna ha på mig på kvällen då jag och Emelie skulle ut på Lussegask. Men innan det så kom hon hem till mig och så gjorde vi i ordning tacos, ja tacos igen :) Vi äter nog inte så mycket annat här i Uppsala. Sen blev det även filmen 'Timeline' som hade en hel del snyggingar och välkända ansikten, har inte sett den tidigare men Emelie sa att den var riktigt bra, och det var den faktiskt.
 
Senare vid tolv drog vi ut och tog bussen ner till Norrlands. Vi möttes av en ordentligt lång kö som tog nästan en halvtimme att ta sig igenom, även om vi hade förköp. Men dom var riktigt snälla och bjöd oss på glögg och pepparkakor medan vi väntade. Sen var det typ helt omöjligt att få in sina jackor i garderoben, dom hade två pers bakom disken. Men hur som helst blev kvällen supertrevlig i alla fall, har man trevliga människor att umgås med så blir det ju automatiskt så :) Var lite jobbigt att säga hejdå till Emelie eftersom jag inte vet om det är sista gången vi kommer umgås så här, vet ju inte om det blir tillbaka till Uppsala eller inte...
 
 
 
Som sagt, tacos ;)
 
 
 
 
 
 
Väntar på bussen, båda med ordentliga skor :)
 
 
 
 
Hade så kul gumman :) 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback