MELLANDAGSREA

 
Vaknade vid tio i morse av att min morbror ringde och undrade om jag skulle med ut på lunch. Självklart var jag på, speciellt efter all julmat så var jag sugen på lite onyttigare som typ hamburgare eller pizza. Lyckades även få med mig min Clara och Isac till Dallas. Efter lunchen så gick vi ett tag på stan, brorsan skulle ha tag i kläder till nyårs och syrran hade fått presentkort till att ta hål i öronen. Clara var självklart nervös och frågade om det gjorde ont, men vad säger man till en tjej som är 8 år, nä det gör inte alls ont? :P Kommer själv ihåg när jag tog hål i öronen, då var jag bara 6 år, och det gjorde bara så ont. Fast när jag tog ett till hål för typ 2 år sedan blev jag förvånad över att det inte gjorde allt för ont. Det gick då jättebra och dom har börjat med något så bra att dom tar båda hålen samtidigt. Sen gick vi för att hjälpa Isac välja skjorta och slips, ibland är det tur att man har en syrra, annars skulle man kunna gå ut från affären med vad som helst. Men jag lyckades övertala honom att köpa en mörkblå sjorta med lila slips, så snyggt :) Försökte även hitta något trevligt åt mig själv men det fanns nästan inget alls kvar, lite besviken må jag ju säga att jag blev :/ Men eftersom jag inte köpte något kände jag att det var okej att gå förbi Indiska och köpa två nya ljuslycktor :D
 
 
Nervös, men duktig tjej :)
 
 
 
 
 
Och resultatet blev jättefint, hon hade tänkt sig blåa pluppar först, men sen såg hon ju dom rosa blommorna ;)
 
 
Och för Emelie, här är halsbandet som jag först köpt, fast det blev ju det andra istället :P
 
 
Och så köpte jag mig en Latte, men inte lika god som min Tomtelatte.
 
 
Brorsans fina inköp, han hade tänkt köpa en röd, men jag fick honom köpa det här istället :)
 
 
Och mina älsklingar från indiska <3
 
 
Sen satte jag mig nere och kopplade in mitt nya PS3. Och så provade jag mitt nya spel 'Assassin's Creed III' jag älskar verkligen den serien, har alla förutom första. Nu är man en engelsman som heter Haytham Kenway, han är väl okej, men blev inte helt fast för karaktären, och så har han ingen assassin's dräkt. Men jag tycker spelet är helt okej, utspelar sig på mitten av 1700-talet i Boston, Usa och det inbördeskrig som höll på att bryta ut där, typ Boston Tea Party och så. Jag tycker det är riktigt kul att dom har med kända människor och händelser, speciellt då jag älskar historia, men ja hehe det är kul att lönnmörda folk också :P
 
 
 
 
 
Haytham Kenway.
 
 
 
 
Sen blev det också väldigt mysig kvällspromenad med vovven, snön kan verkligen vara fin, men gah är den jobbig att skotta bort, tackar vet jag att bo i lägenhet (i alla fall när det kommer till att ta hand om gården, annars vet jag inte :P)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback