PÅ VÄG MOT ETT NYTT ÅR

 
Ja nu börjar detta år lida mot sitt slut, bara två dagar kvar och sen börjar vi gå mot ljusare tider. Jag var ut med Molle vid klockan 15 och det var kolsvart ute, längtar bara så mycket efter att det ska bli ljust och varmt ute. Jag tycker verkligen att 2012 har gått superfort, och jag förstår inte varför. Jag var i Kina i fem månader och just nu känns det som jag inte ens varit där. Gud måste så börja göra något med mitt liv, vill ha ett jobb men vet verkligen inte vad jag vill göra. Men ja det är ju inte ett nytt år ännu så ja inget måste bestämmas ännu :P Nu när det fortfarande är julveckan så är det släktmiddagar som gäller, eftersom vi bara hade tid med en kortis annandagen så bjöd vi hit mormor och morfar på middag.
 
 
 
 
 
 
 
Sen blev det lite film och godis ;)
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback