SISTA MINUTEN SHOPPING

 
Idag var jag bara så där otroligt trött och sov typ till 14.00 eller så. Sen kom jag ju även på att jag var tvungen att åka iväg för att ordna lite sista minuten julklappar, och hade även fått en lista av syrran med julklappar eftersom hon är nere i Stockholm och det bara är krångligt att skicka upp. Rolig som hon var så skrev hon bara namn och sa köp bara något fint. Alltså vet du hur svårt det är att hitta fina julklappar två dagar innan julafton? Jag höll typ på att börja gråta. Jag sa till mamma och pappa att jag skulle vara hemma innan fyra eftersom jag redan visste vad jag skulle ha från stan. Men tro på fan att alla grejer jag skulle köpa var slut, panik eller vaddå? Som tur hade Ica Maxi av alla ställen dom saker jag behövde, phew.
 När jag kom hem lite sådär halvsent hade gästerna kommit, mamma och pappa har passat på att bjuda in folk ända fram till jul, trevligt sätt att få dagarna att gå snabbare. Det blev lite premiär av julmaten och sedan världens godaste efterrätt, mamma kan verkligen lyckas hitta recept som blir smarriga. Sedan kom även barnen till en av dom som var och hälsade på så vi satt och spelade spel hela kvällen tills jag var tvungen att ta ut hunden i iskylan.
 
 
 
Hittade en bok när jag var och shoppade, ville köpa den till min farbror, men var redan klar till honom. Vilket var tur för han hade tydligen läst alla dom här böckerna.
 
 
 
 
 
Lite mys med glögg innan vi åt middag.
 
 
 
 
 
 
 
 
Haha vi spelade ett spel då det är asbra att ha knektar, tror ni inte jag fick nästan alla :)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Fy tusan, jag skulle då icke vilja köpa julklappar två dagar innan julafton! Var riktigt nöjd då jag var klar med alla mina en vecka innan, haha =P
Den där efterrätten såg riktigt smarrig ut ;)

2013-01-02 @ 23:46:44
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback