THE NEW KID ON THE BLOCK

 
Idag fick jag äntligen åka hem till Jenny för att träffa henne. Vi har pratat mycket med varandra sen jag åkte hem förra gången och fick ju då också veta att hon fick sin son den 28 november. Nu fick jag både se och gulla med den lilla sötnosen som ska heta Jamie. Eftersom hans pappa är från Afrika så fick han också två afrikanska namn (vågar mig inte på att stava dom) men hans tilltalsnam kommer då vara Jamie Lidström. Och när mamma Jenny äntligen fick honom att sova så fixade vi i ordning tacosen som blev kvällen middag, yes shut up I always eat tacos, I know! Det var då precis lika gott som vanligt. Samtidigt som vi åt såg vi en riktigt klassiker, Nötknäpparen, vi hade den på VHS när vi var små men jag har inte lyckats hitta den, så var superglad att se den igen :) 
 Senare på kvällen satte vi oss ner och bakade (åt) julgodis och såg på andra delen av Sagan om Ringen, vi kom båda två på att vi sett ettan för ofta och att sista var lite för lång för att börja se just före midnatt. Men det hade egentligen inte spelat någon roll eftersom lillen sovit hela dagen och inte hade lust att sova en blund på natten, så självklart fick inte vi det heller. Men jag lyckades då somna någon gång vid tre på natten i alla fall ^_^  Japp en liten gulleplutt som sagt :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bakning av julgodiset, allt man behöver är mandelmassa, choklad och kokos.
 
 
 
Ja när man har choklad kvar men slut mandelmassa får man ta till andra medel :)
 
 
 
Där någon gång under kvällen hann vi även med att se She's the Man, askul film, blir den andra filmen nästa gång.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Vilken liten sötnos, så gulligt med bebisar! =)
Jadu, du är tacostokig du my darling ;) But I love you anyways <3

2013-01-02 @ 23:41:55
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback