TREVLIG KVÄLL I KUSMARK

 
Min lillasyster har tjatat på mig sedan jag kom hem att hon vill åka hem till Jenny och titta på hennes fina lilla bebis. Idag hade vi äntligen tid för lite utflyckt, så vi satte oss i bilen och drog upp till Kusmark, även Molle fick följa med. Väl där blev det att fika lite och Clara fick se på Tintin medan jag och Jenny pratade lite. När lilla jamie hade ätit klart så fick jag och Clara sköta honom lite. Clara var så nöjd över att få sköta, och var så duktig på att hålla i honom, värst med att vara minst av syskonen är väl att man förmodligen inte får sköta sina mindre syskon, själv är jag så nöjd efter ha gjort det med tre stycken :P
 
 
 
Sen kom Jennys mamma förbi med lite grejer och tog lite foton av sitt barnbarn, och sen på oss också :)
 
 
 
 
 
 
Vädret vi hade när vi körde hemåt, star wars feeling :P
 
 
 
Och på kvällen blev det äntligen mat som inte något med julen att göra, karré och potatisgratäng :)
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback