FRUKOST PÅ SÄNGEN





Emelie gav mig brunch på sängen, det blev våfflor (obviously)


Det blev ju lagomt sent igår men nu har vi lyckats stiga upp och nu sitter vi sitter och äter våfflor i min säng. Emelie har lektion från 12-15 idag så då ska jag försöka hitta på något inne i stan, ska hämta min flygbiljett och funderar på att klippa mig. Och just ja det är ju alla hjärtans dag. Jag, Jennie och Emelie har planerat en romantisk kväll med tacos och filmen 'Valentine's Day'.

Hoppas alla får en bra Alla Hjärtans Dag <3

The Chinese word of the day: Frukost 早饭 Zǎofàn


Kommentarer
Postat av: Emelie

Am I a good host or what? ;) Våfflor till brunch minsann! =D

Ska bli en riktigt mysig Alla Hjärtans Dag-kväll ikväll minnsann! ^^

2012-02-14 @ 16:55:37
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Diggar som sagt att det står c-vitamin i bakgrunden på bilden och inte mjölk (som hälldes upp senare) xD Bort med dumma förkylningar ;P

2012-02-14 @ 17:47:53
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback