TIRED MOON

Just ja kom ju på att jag lovat L att lägga upp en bild på den liggande månen. Det är lite ovant att se den såhär och det får mig verkligen att förstå hur långt bort från lilla Sverige jag verkligen är. Men ännu saknar jag inte riktigt landet brunsås, förutom min hund, min familj, maten, min säng, svenska, sovmorgon... Haha okej så farligt är det inte, jag tror att ju närmare vi kommer sommaren ju saktare vill jag att tiden ska gå. Kina är ett stort land att upptäcka, inget man bara klarar på 5 månader.


Liggande halvmåne. Måste säga att månen är det svåraste objektet att ta kort på, resultatet blir aldrig som man tänkt sig. Dessutom orkade jag inte riktigt gå ut från Caféet så det blev bild genom glasruta ^^ 

Nu ska jag gå hem så tur att det inte är fullmåne i alla fall. Fast det hade ju varit rätt coolt i försig att se en varulv, man vet ju aldrig det kan ju var Jacob ^^ Natti natti!



Chinese Word of the day: Måne yuè


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, va sött att månen ligger ner, snacka om ovanligt för oss att se =D

2012-02-28 @ 17:24:32
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback