UPP OCH HOPPA

Japp det blev marknad igen. Ska träffa dom andra kl 9 i lobbyn och sen blir det förmodligen att dra till Pearlmarket och om vi orkar så kanske vi åker tillbaka till stället vi var på i går alltså 'Zoo Market'.

Idag hoppas jag verkligen att jag får tag i det jag hade tänkt att handla igår. Måste ha en väska så jag slipper gå runt med alla mina grejor i jackfickan, och min börs är alldeles för klumpig för att kunna ta upp hela tiden.
 



Dagens frukost blev ändå rätt hyfsad. Banan, Youghurt och kinesiska plättar. Hoppas man står sig länge på dom. Ska orka med en hel dag på marknad utan att däcka före 9 ikväll!

The Chinese word of the day: Banan 香蕉 Xiāngjiāo


Kommentarer
Postat av: Emelie

Spännande frukost ;) Hoppas du hittar nå fint idag ^^

2012-02-19 @ 12:22:05
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Åh gumman, jag förstår att det är jobbigt att vara utan youtube, it must really suck =/ Kan knappt fatta att det inte finns i Kina alltså =S

Tack för din söta 'krya på dig' kommentar ^^ <3

2012-02-19 @ 16:54:54
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback