SHOPPING I UPPSALA


Efter vår brunch idag gick Emelie iväg till skolan och själv traskade jag in mot stan. Det har varit rätt skönt ute under dagen, det låg på plusgrader innan jag gick iväg.

Började med att besöka frisersalongen inne i St. Per gallerian. Det blev ingen 'ny' frisyr utan jag fräschade bara upp håret inför resan, fick ju även håmassage. Älskar när dom tvättar håret, man blir så ompysslad. Så nu har jag både nyklippt och nyfärgat hår. Att klippa sig tog ungefär en timme så då hade jag 2 timmar kvar innan Emelie slutade så jag gick och hämtade ut min flygbiljett och tittade runt lite i affärer. Hade inte tänkt köpa något då jag redan har så mycket med mig men kunde faktiskt inte låta bli att prova och faktiskt köpa en skjorta på Carlings.



Både ny frisyr, färg och skjorta. Den får ni se imorgon, det blir reströjan.



Köpte mig en glass medan jag väntade, det var ju faktiskt plusgrader ute idag ^_^



Nu ska vi gå och handla till ikväll, blir ju tacos. Älskar tacos och har ätit det väldigt ofta då jag varit hemma under julen, men konstigt nog blir man aldrig less på det. Det blir kanske också något gott som får följa med hem.


The Chinese word of the day: Glass 冰淇淋 Bīngqílín



 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag håller med om att det verkligen är härligt när man blir ompysslad hos frisören, jag vill också ^^

Yes, nu är det dags för tacos och gotta, Alla Hjärtans Dag-mys, here we come! ;)

2012-02-14 @ 17:55:12
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback