DAY THREE AND FIVE, BUT NOT FOUR

Det blev ingen dag fyra (alltså lördag) eftersom det var så otroligt dåligt väder, vem hade beställt regn till festivalen? :/ Dock blev det ju både en dag tre (fredag) och en dag fem (Söndag) då det även blev några fina inköp. Under fredagen var det verkligen mycket folk på stan, skulle äta med familjen innan jobbet och det hela slutade nästan med att jag kom försent, vilket tydligen är en "dödssynd" under festival helgen men inte annars. På kvällen blev det som vanligt att hänga med faster och farbror utanför och lyssna på Veronica Maggio och Takida, även spela bort lite pengar på chokladhjulen. Tror ni inte att farbror drar hem storvinsten och vinner en stor choklad???!!! Dock var han ju väldigt snäll och delade med sig :)
 
 
"Småstjärnorna" eller nått, en liten tjej uppträde med Euphoria, väldigt modigt gjort.
 
 
Nu har jag ätit Langos, thai nudlar, Tacotallrik och söndagen bjöd mamma på thaimat :)
 
 
 
Åh jag ville verkligen ha den där apan. Han hade en banan där det stod 'I'm bananas for you'.
 
 
På festivalen med faster och farbror.
 
 
Nya tröjorna från H&M :) Dom funkade till och med tillsammans.
 
 
 
 
Ingen vinst för mig, tyvärr. Men vi avslutade i alla fall kvällen med att dra förbi krysset och käka, det är ju alltid någonsting. Det var även en liten igelkott som stod i kön och skulle beställa, och det var absolut inte rädd för att tränga sig först i kön och äta det dom andra 'tappade', vilken liten prick ^^
 
The Chinese word of the day: Regna 下雨 xiàyǔ

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mys med festival, jag vill också! =) Hur var Takida och Dead by April då? =D
Naw, vilken söt igelkott! :3

2012-07-03 @ 15:23:43
URL: http://emeylie.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback