DRÖMSKORNA

Här har vi (nästan) all shopping som gjordes på IKEA/Luleå i måndags. Det blev inte så mycket utan mer dyra saker. På IKEA köpte jag i princip bara ljus, och ja just ja en söt liten 'gör din egen glass' behållare. Men sen i luleå blev det ny ögonskugga och highlighter från Make up store, scrubb och tvål från Lush (luktar så gott och skrubben för fötterna gjorde dom så mjuka :] ), tröja från Monki och några lukta gott grejer från H&M.
 
 
Ananas och svartvinbärsvin.
 
 
 
 
 
 
 
 
Det ända som skulle ha fått följt med hem nu var dom där Jeffrey Campbell skorna, (lägger upp bilden igen så ni får njuta ^^) dom är typ slut på alla internet butiker som jag kollat på, men dom var lite för dyra för mig just nu. Skulle även ha velat gå in på telia och fixat mig en ny mobil, börjar bli så less på tegelstenen jag har nu, plus att mitt abonnemang går ut snart :/
 
The chinese word of the day: Skor xié

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mycket snygga grejer du köpt! =D Och ja, skorna är jäkligt coola ;) Synd bara att Jeffrey Campbell ska vara så snuskigt dyrt =/

2012-07-12 @ 21:45:04
URL: http://emeylie.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback