MOT NORR

Efter en trevlig inbjudan av Linda så blev det till att stiga upp tidigt (eller bli väckt av mamma) för att dra upp till Happis och gå på IKEA med lillayrrans kompisar Elin, Karin, Yaoska och ja Linda då. Just efter 06.00 var dom här och hämtade upp mig. Alla var lagomt pepp till efter Kåge då somnade alla en efter en. Just före kl 09.00 (eller ja 10.00 i Finland) stod vi och knackade på dörren till Alko. Efter det blev det en snabbis på IKEA där alla förutom Yaoska (som var den enda som var där för att shoppa) endast tänkte på maten. Efter en snabb 2 timmarsvistelse i Haparanda drog vi söder igen mot Luleå :)
 
 
 
 
 
 
Japp till och med jag fick med mig en flaska vin hem ^^
 
 
 
Tjejerna körde med instagram 24/7, sånt fungerar ej med min tegelsten :/
 
 
 
 
 
Luleåstan :)
 
 
 
Inte Mocha Frappochino men Caffe Frappe, inte lika gott men men he duger.
 
 
 
Jeffrey Campbell! Höll på att dö, men före löning kändes 1.700kr lite för saftigt
 
 
 
Vi sprang runt i Luleå i cirka 4 timmar och jag trot att alla satte sig nog i blen med två påsar var i alla fall. Viktigast var ju förstås de affärer vi inte har hemma som Monki, där jag lyckades hitta en tröja i alla fall. Var även in på Lush och sprättade ett par hundralappar, kan inte hjälpa att jag älskar deras grejer. På väg hem höll vi på att köra fel, men det ordnade sig tillslut då vi började läsa på skyltarna ^^ Så efter ett trevligt Dollar Store besök så drog vi hem med fullpackat baggage.
 
The chinese word of the day: Roadtrip 旅程 lǚchéng
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Såg ut som ni hade en väldigt trevlig dag! =D Och skorna är verkligen grymt snygga och coola ;)

2012-07-12 @ 21:45:54
URL: http://emeylie.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback