MOVIE NIGHT

 
Igår hade jag min 'lediga dag' och jag hade planerat med Jenny (hon som jag lärde känna i Kina) att gå på stan och uträtta några ärenden, som att köpa en ny mobil. Men då ringer dom från coop (07:05 till och med) och ber mig jobba. Så vi bestämde oss att ha en trevlig filmkväll istället. Jag åkte ut till henne i Kusmark, till hennes nya lägenhet som var så otroligt fin. Vi laddade upp med massa gott och så på tre filmer. 'He's not that into you''The Reef' och 'Crazy, stupid Love' med världens bästa kommentar "Fuck, seriously it's like you're photoshop." Sen berättade Jenny att hon och hennes kille ska ha barn, så himla härligt, och hon hade en riktigt fin mage då hon ska få sin lilla plutt i mitten av november :) Grattis vännen.
 
 
 
 
 
Jenny :)
 
 
 Jag köpte en liten inflyttningspresent till henne också.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När jag drog hem någon gång efter tre så hade solen precis gått upp och det var så himla fint ute. Det var riktigt varmt ute också så jag klev faktiskt ut ur bilen och fick mig några fina bilder. Speciellt då jag fick syn på hästarna lyckades jag få dom riktigt bra bilderna. Saknar verkligen hästar och att rida. Får väl börja om med hästar då jag slutar pluggar och skaffar jobb :)
 
The chinese word of the day: Häst
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh va det där såg mysigt ut! Saknar våra filmkvällar babe, kom tillbaka till Uppsala snart! <3
Hur var "He's just not that into you'? Har funderat på att se den... Jag fullkomligt älskar "Crazy Stupid Love", den är grym! =D

2012-07-08 @ 17:36:20
URL: http://emeylie.blogg.se
Postat av: Linda

Asså du måste ju skaffa dej en systemkamera kvinna!! Svinitg fina bilder! :D

2012-07-08 @ 20:51:59

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback