MYSMIDDAG

Do I really have to say anything? Mat är nog den bästa uppfinningen ever, visst att vi skulle dö utan något att käka, men jag menar dom som kom på att laga god mat borde få en medalj. Att komma hem sent från jobbet och mötas av denna middag gör mig bara superlycklig. Måste nog fixa mat här någon kväll om jag få för päronen, typ kycklingknyten :)
 
 
 
 
Sen blev det spontan maräng- och jordgubbstårta. Den åt vi snabbt upp medan vi kollade på Fem myror är fler än fyra elefanter. Tänk att en så gammal serie fortfarande kan vara så jäkla bra, Clara undrade frenetiskt varför jag visste allt som skulle hända innan det hände, ja vad kan man säga it's magic ^^
 
The Chinese word of the day: Kött ròu

Kommentarer
Postat av: Emelie

Såg verkligen jättegott ut det där! =D Längtar tills vi kan börja med våra myskvällar igen; god mat, film och gotta ;3
Åh, Fem myror är fler än fyra elefanter, nostalgi! <3 Har jag inte sett på jättelänge =P

2012-07-03 @ 15:25:22
URL: http://emeylie.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback