PARFYMTOKIG

Så på tal om parfymer. Även om parfymer är en lyxvara så älskar jag hur man kan ha på sig dom varje dag och känna sig lite speciell ^^ Eftersom jag gillar att variera, beroende på årstid och väder så har jag en trevlig liten samlig. Jag gillar lite sötare och fruktiga dofter och mina absoluta favoritmärken är DKNY's äppelserie, av vilket jag har den ljusrosa och den gröna. Gillar även Britney Spears Fantasy (Rosa) och Midnight fantasy (blå). Den nyaste i min kollektion är ju då Juicy couture's 'Viva la Juicy', den skiljer sig från resten av mina parfymer och liknar mer den Disel parfymen jag fick av mamma som heter 'Love Dose'.
 
 
 
 
(bilder från google)
 
En parfym som länge stått på min lista är Beyonce's Heat Rush, som till min förvåning luktar rätt sött men utan att gå över gränsen, har fortfarande kvar en elegant doft som passar vart som helst. Fick prova den hos Ullis i julas och är fortfarnade helt kär. I förrgår hittade jag även en till parfym att lägga till på min lista, nämligen nummer 2 ur Ralp Lauren's The Big Pony Collection. Den luktar nästan lite för sött men måste erkänna att det är så jag gillar dom.
 
The Chinese word of the day: Parfym 香水 xiāngshuǐ (haha direkt översatt blir det doftande vatten ;P) 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Parfym är nice, det är kul att kunna variera sig med olika parfymer! =D
Doftande vatten? Haha, nice ;)

2012-07-04 @ 12:15:39
URL: http://emeylie.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback