SOMMAR-FRÄSCH

Nu blir det att fräscha upp sig. Nu tar jag äntligen tag i att fixa upp mitt hår, jag var ju faktiskt och köpte en ny hårfärg för drygt två veckor sedan. Jag kör alltid med L'Oreal Castings toningar, det är dom jag blir mest nöjd med och dom har ett otroligt bra utbud på färger. Sedan har jag idag köpt lite skrubb och peeling på Lush i Luleå så nu ska man bli fin :)
 
 
 
 
 
 
 
Så här ser håret ut nu (risigt jag vet) men det ska vi snart ordna. Har laddat upp med en massa kurer i badrummet, men först ska jag ta och lägga Clara. Kommer ju bli väldigt lätt, hon är nämligen så otroligt stolt över sin lösa tand. Hon upptäckte ikväll att den började vara lös och skulle inte förvåna mig om den är ute innan hon somnar, var precis likadan när jag var mindre ^^
 
The Chinese word of the day: Tand yá 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

änns alltid nice att fräscha upp sig lite, hoppas det blev bra med färgningen och peelingen ^^

2012-07-12 @ 21:49:12
URL: http://emeylie.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback