SOMMAR SMOOTHIE

Var på väg att göra smoothie häromdagen men upptäckte att yoghurten var slut. Så medan jag var på coop och handlade så passade jag även på att köpa lite mera rolig frukt att ha till mina smoothie. Jag hittade väldigt praktiska påsar som hade mini förpackningar i så får man precis en potion frukt, smarrigt :) Ett smart tips så här på sommaren är att mixa i isbitar så håller den sig kall lite längre.
 
 
 
(Bild från google) Haha upptäckte nu att det står på tyska men whatever ^^
 
På kvällen blev det film med mamma och pappa. Vi så George Clooney's film 'The Decendants'. Var förvånad över att den var så bra och hade faktiskt inte tänkt se den, men man fastnade för den så jag såg ända till slutet. Brukar inte gilla familjedraman, eller hur man ska beskriva den, men jag gillade den här i alla fall :) Roligast i hela filmen var att 'Shaggy' från scooby Doo filmerna var med, han hade väl en liten annorlunda roll i jämförelse med vad han brukar ha ;P
 
The Chinese word of the day: Familj jiā 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åååh, måste också kolla efter såna där smoothiepåsar, så sugen jag blev nu! =D

2012-07-06 @ 20:35:25
URL: http://emeylie.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback