SOMMARKALAS

Så var det hela 8 år sedan man först fick se henne, och lika gullig är hon fortfarande. Clara fyllde år i torsdags och tyvärr jobbade jag förmiddag så jag hann inte vara med och sjunga för henne på morgonen. Men på eftermiddagen så kom släkten förbi på lite fika och kubb. Hon fick så fina presenter så, speciellt från mig, blev ju faktiskt lite avundsjuk då hon öppnade mitt paket och fick två st The Sims 3 skivor, haha vill också ha :)
 
 
 
 
 
 
För tjejerna gick det förstås jättebra, men vet inte riktigt vad killarna gjorde...
 
 
.....?
 
.....???
 
 
Här i Skellefteå har vi så fint väder. Tur att man har en hund som hatar att gå ut i regnet, då slipper man själv.
 
 
Men då här han så godis sugen också, så han måste gå ut och gå om han vill hålla formen ^^
 
Idag har jag och Clara suttit och installerat dom The Sims 3 skivorna, djurliv och resemål om jag inte minns fel. Det är otroligt att även om jag är 21 så är det fortfarande hur kul som helst spela det. Fast måste erkänna att jag tycker det var lite för avancerat för min smak, men får installera det på min dator så kan jag ju alltid öva ^^
 
The Chinese word of the day: Presenter 礼物 lǐwù
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mysigt med födelsedagsfirande! =) Och ni liknar verkligen varandra jättemycket, du och Clara ;)

2012-07-14 @ 18:30:06
URL: http://emeylie.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback