TIMES THREE (x3)

Nu har jag äntligen tagit mig tid att åka och köpa en ny bikini, eller ja tre rättare sagt. Jag kunde inte bestämma mig om jag skulle ta den blå eller mörkrosa så jag köpte båda två. Och så säger mamma helt plötsligt att det är ta 3 betala för 2, så då fick jag den persikofärgade på köpet. Så är ni utan badkläder tycker jag definitivt att ni ska åka förbi Stadium :) Vi gick även förbi ett ställe som sålde hard rock grejer, och jag fastnade direkt för en av deras t-shirt, don't know why though.
 
 
 
 
 
Sen glömde jag ju helt bort att jag inte visat vad jag köpte på väg hem, gick förbi taxfree när jag var i Warzawa och köpte en ny parfym och en Body Butter. Jag har faktiskt väntat på att få köpa Juicy's nya parfym sen innan jag åkte till Kina, men bestämde mig för att ta den på vägen tillbaka. Egentligen är 'Viva la Diva' inte riktigt min stil, men den luktar verkligen gott. Gillar även The Body Shops grejer, dom luktar alltid så fräscht. Denna gång körde jag på Mango, även om min favorit hittils är Strawberry, men lite variation är ju alltid bra :) På tal om mango och hallon så har jag nu varit och köpt upp ett lager av smoothie frukt, så gott att dricka, och nyttigt ^^
 
The Chinese word of the day: Kropp/hälsa 身体 shēntǐ

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snygga bikinis =) Och tröjan var ju läcker ;)

2012-07-04 @ 12:14:07
URL: http://emeylie.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback