BEIJING AIRPORT

Japp nu är jag på väg hem, alla väskor gick in, ingen övervikt och en lagomt stor handväska, och pass och biljetter är nedpackade. Har precis sagt hej då till Andrea som åkte en timme före mig. Så nu sitter jag och käkar lite Starbucks macka och pimplar mocha Frappochino, heaven. Men ja måste börja gå till min gate om cirka 15-10 minuter så jag ska snart springa och köpa mig lite godis och vatten för resan, 10 timmar till Polen, två till Arlanda så kommer hem efter 22:00 ikväll, längtar.








Så här såg det ut då jag lämnade Sverige, hoppas vädret är något bättre nu ^^

Har sedan två riktigt trevliga uppdateringar från förbjudna staden och sommarpalatset kvar, men dom fixar jag då jag kommer hem. Nä vet ni nu måste jag verkligen gå, ses hörrni :)


Chinese word of the day: Flygbiljett 飞机票 fēijī piào


Kommentarer
Postat av: Emelie

Skönt att alla väskor kom med utan problem =)

Välkommen hem babe! ;D <3

2012-06-18 @ 23:15:34
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback