DAY ONE

Nu har festivalen äntligen dragit igång. Då blir det festivalmat och spela bort massa pengar på chokladhjulen, även om det i princip är billigare att köpa lika många kakor på coop. Men kom igen det är lådan man vill ha :D Jag mötte upp med Ullis på stan vid halv 7 för lite middag, och jag trodde fortfarande att jag var i varma Kina och tog inte med mig någon jacka (seriöst folk gick runt i tjocka jackor, halsdukar och vantar) men jag klarade mig. Tyckte dock att festivalen varm mindre än vad den brukar vara, undra om det är för att man är van med Beijing nu :P
 
 
Langos med skageröra blev det till middag.
 
 
 
 
Dom här kan också dra några tior. Och nu kan man ju få datorer, mobiler och spelkonsoler också :O
 
 
Ullis var den som fick dras med mig hela kvällen :) Tack tjejen.
 
 
 
 
Det blev ingen långtur inne på festivalen, vi gick ett varv och åt lite middag innan vi åkte hem till mig (okej jag erkänner vi köpte ju lite gott också) och såg på filmen 'This Means War'. Den var faktiskt helt okej, fast sämst var att den hackade då det bara var 5 minuter kvar. Så vi är inte helt säkra på vilken kille hon nu valde ^^ Fast jag såg idag på coop att filmen kostar 275 kr, då tycker jag att sista 5 minuterna var värda att förlora då jag betalade en tia för filmen :P
 
The chinese word of the day: Karusell 旋转木马 xuánzhuǎnmùmǎ
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du kan få se slutet på filmen hos mig, jag har den ;)
Men åh va roligt med festival, jag vill också! ^^

2012-06-29 @ 11:43:33
URL: http://emeylie.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback