DAY TWO - SOMEWHAT MORE STRESSFUL

Idag drog jag mig skitlänge för att ta mig upp eftersom jag visste vad som väntade hela eftermiddagen, jobb! Skulle egentligen vara ledig hela veckan men igår ringde dom och undrade om jag kunde ta två pass, torsdag och fredag. Känns ju självklart bra att få jobba så mycket som möjligt men en annan sida vill ju vara lite ledig också. När jag väl tog mig upp så åkte jag in till stan/festivalen, så det blev ju day 2. Skulle inhandlade lite basgrejer som blev slut nu efter jag varit i Kina, smink, svart baslinne och hårfärg. Var även och kollade på en iPhone 4 eftersom det som verkligen tog slut efter Kina var min mobil (som dessutom var min fasters gamla som jag lånade i vintras då min nya gått sönder) Så nu dras jag med min mormors gamla Nokia, och om äldre har svårt att förstå dagens telefoner har jag f'n så mycket svårare att förstå den här gamla tegelstenen!
 
 
Kycklingwook, ett måste under festivalen :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Som ni kanske såg hittade jag även två tröjor på H&M rean, inte planerat, men dom var snygga (på) så jag slog till direkt. Efter jobbet köpte jag även bananer för att göra lite smootie, mamma och pappa hade köpt jordgubbar så det blev en liten mix, som blev riktigt god. Nu har vi just sett klart på Morden i Midsomer, och då vet man verkligen att det är sommar, tyvärr är denna säsong bara 2 avsnitt. Nä nu ska jag gå och lägga mig och fundera ut vad man ska äta på festivalen imorgon, haha ^^
 
The chinese word of the day: Smoothie 冰沙 bīngshā

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh så sugen jag blev på smoothie nu! =D

2012-06-29 @ 11:45:35
URL: http://emeylie.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback