GLASS I STORA LASS

 
I helgen var jag lätt sugen på glass. Så när Micke föreslog mjukglass i bergsbyn var jag lätt på. Man kan väl lugnt säga att jag fick det jag bad om. När jag väl såg storlekarna på glassarna så valde jag en 'liten' glass. Tycker ni att glassen jag håller i ser liten ut? ;P Nä trodde inte det. Jocke tog då en stor glass, dock hann den rinna ut över hela honom innan jag fick in bild på den. Men man får då i alla fall glass för pengarna :)
 
 
 
 
 
Det hinner nog bli mycket glass innan sommaren är slut, men just nu laddar jag inför festivalen som drar igång nu i veckan. Har ju inte fått något jobb på hela veckan men på lördag kommer det nog vara ett par som ringer in och 'sjukskriver sig' så kanske blir jobb i alla fall :)
 
The chinese word of the day: Sundae 圣代 shèngdài
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gu va mycket gottig glass! Så sugen jag blev nu ^^

2012-06-26 @ 00:54:38
URL: http://emeylie.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback