IN HEAVEN

Mitt matschema fick ju ändras lite. Hade ju tänkt tacos redan dagen efter jag kommit hem. Men eftersom det inte passade alla andras scheman fick jag vänta tills nu. Jag kan inte annat säga än att det smakade precis som förut, fast dubbelt så gott ^^
 
 
 
Och det bästa av allt var ju förståss Gucca Muccan (Guacamole) när vi ätit klart gjorde jag mig en egen skål som jag hade och doppade chips i. Nä det blir inga fler långturer till länder som inte har tacos eller ja i alla fall avocado :) Nu sitter jag och kollar igenom bilderna från förbjudna staden och sommarpalatset. Hoppas ni fortfarande hänger med så jag hinner visa er dom fina ställerna ;P
 
The chinese word of the day: Avocado 酪梨 làolí

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, va längesedan jag åt tacos nu, så sugen jag blir, ge mig också! xD
Klart jag fortfarande hänger med, bara för du kommit hem från Kina får du ju inte sluta blogga ;P

2012-06-26 @ 00:55:51
URL: http://emeylie.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback