MADAGASKAR, DET SISTA BIOBESÖKET


Idag har jag verkligen haft en supertrevlig dag, Anna åker ju hem imorgon (sadface) så vi bestämde oss för att ha lite kul tillsammans. Så vi åkte dit allt kul finns, Sanlitun of course. Vi började med att gå på ett spa ställe för att fixa våra fötter så man kan gå runt i snygga skor nu i sommar. Det var as-nice måste jag bara säga. Efter det hade vi inte så mycket tid innan vi skulle gå på bio och se på Madagaskar 3.














Haha fontänen användes som allmän lek & badplats, kan verkligen förstå eftersom det var runt 37 grader ute idag.



Gud vad mina tår är vita, ska solas när jag kommer hem :)



Ja och så gick vi ju och såg på madagaskar 3, och jag fick mig även en Mocha Frappochino <3







Och nej det var Annas påse, men den var snygg att posera med ;P

Jag hade inte så höga förväntningar på madagaskar faktiskt, jag trodde det skulle bli 'en till' film. Men jag måste medge att jag skrattade verkligen igenom hela filmen, den var riktigt bra. Både storyn och 3D effekterna var bra, och jag tyckte det var ett riktigt bra avslut för trilogin eftersom denna film handlar om att dom ska försöka ta sig tillbaka till sitt zoo. Du behöver inte ha barn/småsyskon för att se denna, den var verkligen bra och hade kanske även lite vuxen humor ^^ Kung Julian och hans kärlek får första pris.

The chinese word of the day: Madagaskar 马达加斯加 mǎdájiāsījiā


Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som en väldigt bra dag! =) Kul att filmen var bra, får se till att kolla upp den då! ;)

2012-06-16 @ 23:29:31
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback