PÅ FLYGPLATSEN MED SYSTRARNA P

Efter många om och men så fick jag syrran att möta mig på Arlanda i måndags med lovorden om att bjuda henne på mat (man tar alla chanser man får efter man flyttat hemifrån, jag vet ;P ). Vi hann i alla fall med att sitta och prata ett tag, utbyta lite presenter, vilka jag hoppas hon visar upp på sin egen blogg (när hon ska skaffa en).
 
 
 
 
 
Sedan blev jag mött av Anette & Kurt och Mormor & Morfar på flygplatsen i Falmark. Faktiskt riktigt skönt att komma hem. Var även riktigt glad att det var lite kallt ute så jag äntligen fick chansen att använda min nya skinnjacka, var ju lite orolig när det var 40 grader i Kina, haha men det var inget att oroa sig för, så kallt här uppe i Norrland. Men som sagt skönt att vara hemma igen.
 
The Chinese word of the day: Åka hem 回 国 huíguó

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul att syrran kom och mötte dig =)
Haha, klart det är kallt, det är ju Norrland vi pratar om ;P
Välkommen hem babe! <3

2012-06-24 @ 12:15:24
URL: http://emeylie.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback