MIRROR MIRROR


Läxa, latat, läxa latat. Ungefär så kul är mina dagar just nu. Men Anna hade ett plötsligt sug efter att dra och kolla film, Madagaskar 3 hade nämligen premiär idag. Vi fick även med oss Cloie och Liam ut till Sanlitun. Dock hade Madagaskar inte premiär förrän den 8:e så vi köpte biljetter till snövit filmen Mirror Mirror. Medan vi väntade på att filmen skulle börja så gick vi och åt middag på Element Fresh, japp Caesar Sallad idag med ^^ 








Anna och Cloie hittade en fontän att leka i tillsammans med alla dom andra barnen ;)









Om ni också vill se Snövit så föreslår jag att ni vänta på nästa film som kommer ut (Snow White & The Huntsman, med Kirsten Stewart och Chris Hemsworth) för Mirror Mirror var riktikgt dålig. Jag tycker den var värd 40kr eftersom den hade sina stunder, men den var så långt ifrån något man förväntar sig från en sövit film. Den hade riktigt många kändisar men ändå hade den inte det där extra, och framförallt ingen 'spegel spegel' nä lägg era pengar på en annan film. Hur som helst så slutade kvällen helt okej, Anna och Cloie visade mig och Liam ett uteställe och för en gångs skull var jag helt ok klädd för en utekväll. Träffade även en kille som var otroligt lik killen som spelar Thor, var tvungen och fråga om han var svensk (frågade på svenska) han svarade mig även (på svenska) att han var dansk. Tydligen hörde han hela tiden att han var lik Thor, speciellt efter 'Avengers'.

The Chinese word of the day: Snövit 白雪公主 báixuě gōngzhǔ


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, va tråkigt att den filmen var dålig, var lite sugen att se den =/ (Dock inte på bio kanske)

Men är riktigt sugen att se Snow White and the Huntsman =D

2012-06-01 @ 23:34:33
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback