FINALS ARE OVER


Asså herregud vilken vecka alltså! Började ju med att jag höll på att dö av nervositet, vi hade ju nämligen våra finals på måndag och tisdag. Jag pluggade riktigt hårt där i slutet och förhoppningsvis så gav det resultat. Men det får jag inte vet förrän imorgon. Vår sista lektion hade vi med vår Tingli (hörförståelse) lärare, hon gav oss riktigt fina avslutningspresenter, och det var riktigt många som började gråta, riktigt så ledsen är jag inte att jag ska få åka hem ^^







Tecknet Fu som betyder lycka :)





Efter proven i tisdags drog jag och Anna till silmarket där det var presentshopping till tusen. Det jag själv fick med mig hem var ett par Beats by Dr. Dre, älskar dom verkligen. Presenterna får ni se då ni får dom ;P



Trötta ben efter dagens shopping så det blev lite Starbucks, vilket satt riktigt bra med tanke på mitt nya mocha beroende.






Gud sen var det bara hem och börja packa ner sakerna, vilket jag hatar då det fortfarande är ett par dagar kvar och jag behöver saker, men var tvungen att se vad vikten låg på. Och var lugna det mesta av grejerna ska till välgörenhet imorgon, fick ju riktigt mycket kläder av Jenny och sen var det ju det här med kinesisk kvalitet ;P Idag var jag och några kompisar till Sommarpalatset, så trevligt, ska försöka lägga upp bilder imorgon. Måste upp tidigt imorgon då vi har avslutningscermoni (och får veta betyg) sedan bjuder skolan på lunch, längtar :)


The Chinese word of the day: Lycka 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, jisses va kläder du lyckats samla på dig där borta kvinna =P Men härligt att de är så billiga, så behöver det inte svida så mycket att lämna en massa ;P

Snart är du på svensk mark igen, woho! =D

2012-06-15 @ 17:07:12
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Linda

Lycka till Joppan! :D

2012-06-15 @ 23:01:40

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback