SOMMARLOV


I går hade vi vår lilla skolavslutning då vi fick våra betyg, och de som varit riktigt duktiga i skolan fick fina priser (shampo eller pengar). Vi fick fina röda böcker med ett certifikat som visade att vi klarat kursen. Sen var det den åh så efterlängtade lunchen nere på skolans finaste restaurang, dock var det fotografering däremellan. Skönt att skolan nu äntligen är över.








När 411 personer tar kort sammtidigt är det inte alltid så lätt att få alla att se bra ut ;P





Äntligen fått äta Pekinganka ^^











Har träffat många trevliga människor här som jag gärna fortsatt att umgås med, men ska hem till Sverige igen. Dock ska några av de från min svenska klass stanna kvar så vem vet, kanske jag åker tillbaka till hösten :) Men som det ser ut nu så blir det ett år till i Uppsala, vilket jag verkligen ser fram emot.

The Chinese word of the day: Skolavslutning 毕业 bìyè


Kommentarer
Postat av: Emelie

Stort grattis gumman! Jäkligt coolt att du nu gått och klarat av en termins skola i Kina! =D

Ser också fram emot att du (äntligen!) kommer tillbaka till Uppsala nu, I've missed ya babe! <3

2012-06-16 @ 23:25:17
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback