PAUS I PLUGGANDET

I går eftermiddags blev jag så less på att plugga och skickade iväg ett 'har tråkigt' sms till Anna. Hela slutade med att vi bestämde oss för att åka ut till Silkmarket bara för skoj skull. Vi gick och kollade på skor och jag hittade ett par som jag verkligen ville ha så nästa sväng (efter jag sett hur min packning ser ut) så har jag nog tänkt köpa några nya par skor som jag kan ta med mig hem, har nämligen tänkt slänga dom jag använt här. Var förutom det väldigt duktig, hade inte tagit med mig så mycket pengar eftersom jag inte tänkt shoppa, men när Anna kollade kashmir grejerna blev jag helt såld, så himla härligt material.






Subway var riktigt schysta och bjöd mig och Anna på middag. Min mat kostade 24kr och jag betalalade hon i kassan 50 kr. Sedan gav hon tillbaka 75kr, vilket jag inte tänkte på förrän senare. Så jag fick tillbaka mina 50 = gratis mat, så jag gav Anna dom extra 25kr = gratis mat. Tack Subway :)





Den var lite för varm att ha ute i Peking, men till kvällarna i Sverige kommer den passa utmärkt.



Köpte även ett läderarmband. Hon skulle ha 250 eftersom det var 'äkta läder', dock tog jag bort 5:an innan jag köpte den.

Till våran egen förvåning var vi ute och shoppade ganska länge och vi åkte inte hem förrän efter kl 8. När vi kom hem drog jag på mig träningskläderna och for ut och joggade. Därefter mötte jag upp Anna igen för lite Chuars = Grillspätt och grillad mantou = grillat bröd ^^ Sen slappade jag hela kvällen med att kolla klart på säsong 1 av Bones. Kom i säng väldigt sent i alla fall.

Chinese word of the day: Kashmir 羊绒 yángróng


Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som en väldigt trevlig dag =) Vill också shoppa sådär billigt! Fin sjal du köpte =)

2012-06-03 @ 19:49:59
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback