SUNSET

Igår var vår sista dag i skolan, snyft :'( Okej det är nog inte så jag precis kommer sakna att gå i skolan, men kommer definitivt att sakna att vara här i Kina, nu är det bara en vecka kvar innan jag ska hem. Men innan dess har vi ju våra finals. Eftersom det är omöjligt att plugga på rummen så mötte jag upp Rickard på ett cafe där vi satt och pluggade i ett par timmar. Jag känner mig ganska lugn på vissa ämnen, men på kouyu (talkursen) där måste vi förbereda oss på 11 ämnen, de andra klasserna har fått 4 ämnen, så förutom att jag måste skriva ner allt jag kan komma på om dessa ämnen måste jag även memorera dom, surt.










Slappnar nu av med det nyaste numret av Cosmopolitan och lite körsbär ^^





Det har varit riktigt varmt de senaste dagarna (outhärdligt) som min rumskompis sa 'Fucking hot'. Och medan vi satt och pluggade så drog det in världens åskväder, det blixtrade verkligen hela tiden, och då menar jag blixt efter blixt efter blixt. Haha kunde knappt koncentrera mig på plugget. Men åskvädret tog då bort lite av den obehagliga värmen och på kvällen kom även solen fram ett tag :)

The Chinese word of the day: Sol 太阳 tàiyáng


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag förstår att det känns trist att lämna Kina, man känner både att det är skönt att åka hem när man varit borta länge men det är ju även tråkigt att lämna stället där man varit =/

Lycka till med dina finals, kommer säkert gå super ska du se! ;D

2012-06-10 @ 22:17:44
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Linda

Tkr du ska ta och börja med outfit bilder, de du har på första bilden såg skitsnyggt ut!! ;D

Jag ska jobba lite och glida massor! ;)

Hörrredu hjälp mig övertala Rebbe att skaffa egen blogg ist! Är nästan aldrig där och tar isf inte med mej kameran så he blir svåårt...

Haha aaa asså 08orna... Va ska man säga ;) Tydligen så låter jag mysigt iaf :D

2012-06-12 @ 22:31:45

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback