WELCOME BACK

 
        
 
    
 
      
 
 
 
 
Tillbaka i Skellefteå och Sunnanå. Nu är det dags att komma över jetlaggen och försöka hålla sig vaken på kvällarna ^^ Har jobbat mitt första pass nu och ser verkligen fram emot att jobba ännu mer och tjäna stålar. För tar nästan tillbaka det jag sa om att jag var glad att det var lite kallare, det är jag inte, det är för kallt och nu vill jag utomlands, blir att spara pengar så kanske man kan köra lite grekland, italien, cypern till hösten? Nu sitter jag försöker komma ikapp med bloggningen, dock gillar jag inte riktigt blogg.se nya design, det är x100 svårare att uppdatera nu :/
 
The Chinese word of the day: Kallt lěng

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, ja, be careful what you wish for ;) Vill ha värme =P
Förstår att det ändå känns skönt att vara hemma, hemma är ju alltid hemma liksom =D

2012-06-24 @ 12:19:55
URL: http://emeylie.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback