SAVIOR IN THE NÖD

Idag efter skolan skyndade jag mig iväg mot tunnelbanan, skulle nämligen träffa upp Jenny och hennes släktingar som är på besök här i Kina, hennes mamma Anita och faster Elisabeth. Dom hade åkt in till Silkstreet så jag mötte upp dem där och vi gick en liten sväng. När Jenny var tvungen att åka till sitt jobb gick vi en snabbis och åt och åkte sedan ut till Pearlmarket. Hittade faktiskt en sak jag ville ha därifrån men förutom det så fanns det inte så mycket jag behövde, följde mer med för att leka tolk åt Anita och Lisa. Vi gjorde ett sista stopp på Soshow för att leta efter lite stenar till faster och Anita. Superbra att få med sig en stenexpert.







Anita och Jenny



Elisabeth och Jag





Coca Cola med mjukglass på.



Köpte mig ett par svarta Ray Ban på Pearlmarket



Här kära faster har du din beställning, en kristall, hoppas du blir nöjd :)



Fick idag även ett efterlängtat paket från Sverige. Mamma och faster hade knåpat ihop ett litet paket med nödvändigheter. Tack kära ni, riktiga räddare i nöden :)









Haha gissa vad mamma skickade med i paketet om inte två par Rayban, av allt man kan tänka sig, jag lyckas alltid pricka in så fint, men jag kan ju alltid behövas 3 st :)






Dagens middag, lite dyrare än vanligt, hela 10kr.

Har varit en riktig stygging idag. Har varit väldigt upptagen så jag har inte gjort min läxa.. Ja men en gång ska väl förhoppning gå för sig, får plugga ikapp imorgon. Redan lill lördag imorgon i alla fall, bara 3 dagar kvar till helg. På tal om lördag så frågade en tjej i min klass om vi skulle dra till IKEA, ryktet om köttbullarna har spridit sig. Så förhoppningsvis så blir det en liten utflykt dit då, behöver en ny kudde, gillar inte att bara ha en.

The Chinese word of the day: Sushi 寿司 shòusī


Kommentarer
Postat av: Emelie

Naw, va gulliga de är som skickade ett paket med svenskt godis! =D Sånt saknar man verkligen då man är utomlands!

Du får se till att fixa lite videobloggar också gumman, det skulle vara roligt att se ;D

2012-03-20 @ 18:10:45
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback